سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 19
کل بازدید : 45619
کل یادداشتها ها : 51
خبر مایه


جناب آقای دکتر لنکرانی به دلیل داشتن نقاط قوت ذیل به نظر ما نامزد اصلح انتخابات است:

1.جوان ترین نامزد است (متولد 44 است و هم اکنون 48 سال دارد)

2. از لحاظ علمی نخبه و نفر اول کنکور پزشکی و پرفسور یعنی استاد تمام است (کسی که عضو هیأت علمی می شود ابتدا استاد یار و بعد دانش یار و سپس استاد تمام یا پرفسور لقب می گیرد)

3. دارای مقالات بسیاری در مجلات داخلی و بین المللی  است. 

4. دو کتاب به زبان انگلیسی تألیف کرده است.

5. تنها نامزد غیر پایتخت نشین است

6. می گوید کابینه خود را از استان ها انتخاب می کند (بر خلاف دولت های موسوی و هاشمی و خاتمی که از یک تیم بسته حدود سیصد نفره همواره استفاده می کردند)

7. تنها نامزدی که به صورت تیمی وارد عرصه شده است.

8. تیم اقتصادی او با مدیریت دکتر داوودی (معاون اول دولت نهم) است که یکی از موفق ترین دانشمندان اقتصادی کشور است.

9. از اوائل جوانی همواره در عرصه های مختلف فعالیت های سیاسی در دبیرستان و دانشگاه و دولت حضور فعال و موفق داشته است.

10. در چند عملیات از جمله کربلای پنج و آزاد سازی مهران و مرصاد حضور داشته است

11. تکلیف مداری: در پذیرش پست با خود و همسرش عهد کرده که تا تکلیف متوجه او نشود نپذیرد و از همین رو وزارت بهداشتی دولت نهم و نامزدی اصلح جبهه پایداری را پذیرفت

13. شهر گریزی: وقتی حضرت علامه مصباح به وی می گوید خود را آماده کن که شاید تکلیف متوجه تو شود متأثر می شود و می گوید می ترسم مصداق این روایت شوم که می فرماید (ملعون من ترأس:) کسی که تشنه رسیدن به پست و مقام باشد ملعون است. یا در جای دیگر می گوید از قیامت خود می ترسم.

14. عنایت به تربیت نیروهای تحت مدیریت: در زمان وزارت بهداشتی دولت نهم هر از چند گاهی همکاران و معاونین خود را به قم و زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها و مسجد جمکران و دیدار علماء ربانی مانند حضرت آیت الله بهجت می برده تا هم روحیه معنوی آنها را تقویت کند و هم بصیرت آنان را ارتقا بخشد.

15. اهتمامی دیگر به بصیرت افزایی: بیشترین وزارت خانه ای که در دولت نهم با طرح ولایت همکاری داشت وزارت بهداشت بود. 

16. روحیه استفاده از خرد جمعی: در زمان تصدی وزارت بهداشت دولت نهم تمام وزرای بهداشت دولت های سابق را دعوت می کند و از آنها می خواهد که اگر در زمان مسئولیت خود طرح و ایده ی خوبی داشتند که نتوانستند عملی کنند بگویند تا در صورت صلاحدید وی عملی کند.

17. ولایت مداری: یکی از چند وزیری بود که وقتی احمدی نژاد علی رغم توصیه امام خامنه ای مشائی منحرف را به معاون اولی خود برگزید و می خواست جلسه را به وی واگذار کند، جلسه را به علامت اعتراض ترک کرد.

18. پرهیز از حاشیه و تنش: در مدت نوزده ماهی که سخنگوی جبهه پایداری بود با این که در برهه حساسی مانند انتخابات مجلس نهم بود اما سخنی نگفت که موجب تنش و حاشیه شود.

19. حمایت بزرگانی چون علامه مصباح یزدی، مرحوم حضرت آیت الله خوشوقت، حضرت آیت الله علم الهدی، حضرت آیت الله رجبی، حضرت آیت الله فیاضی و حج اسلام آقای آقا تهرانی و سقای بی ریا و روانبخش و دیگر اعضای بیست و دو نفره جبهه پایداری و نیز دکتر داوودی (معاون اول دولت نهم) و دکتر صفار هرندی و ... را به همراه دارد.

20. نقاط قوت پدر و مادر: می گویند چون پدرش به امریکا رفته پس خود لایق این مسئولیت نیست! در داستان امریکا رفتن پدر باید اشاره کنیم که پدر ایشان قبل از انقلاب در صنعت آلومینیوم بوده و وقتی می بیند این صنعت در انحصار بهائی هاست به امریکا می رود و مدتی بعد خانواده به وی ملحق می شود و سپس مادر خانواده می گوید اینجا مکان مناسبی برای ترتیب فرزندان نیست پس باید برگردیم اما پدر موافقت نمی کند و مادر به همراه بچه ها بدون اینکه طلاق رسمی بین والدین رخ دهد برمی گردند.

در این قضیه اگر غرض ورزی و بی انصافی نکنیم چند نکته قوت می بینیم اول اینکه پدر دغدغه دارد که با بهائی ها همکاری نکند و دوم اینکه مادر هم دغدغه تربیت فرزندان را دارد که این نیز نقطه قوت دیگر است و از همه اینها گذاشته خود دکتر لنکرانی که آن موقع حدود ده سال داشته می توانسته بعد از مدتی که وارد دانشگاه شد به امریکا برود و پیش پدر هم تحصیلاتش را تکمیل کند و هم در رفاه بیشتری باشد اما می ماند و در اینجا افتخار آفرینی می کند که برای ما نیز باعث افتخار است.

21. جاه گریزی: آقای میثم نیلی (مدیر سایت رجانیوز) می گوید ابتدای دولت نهم  دکتر احمدی نژاد دکتر لنکرانی را می خواهد که وزارت بهداشت را به وی واگذارد. من در کنار دکتر جلیلی نشسته بودم که لنکرانی رفت داخل اتاق احمدی نژاد و برگشت و گفت من مال این کار (وزارت بهداشت) نیستم و سه نفر را برای این پست به آقای احمدی نژاد معرفی کردم. از این جا معلوم می شود که آقای دکتر لنکرانی اساسا دنبال پست و مقام و جاه نیست و تا تکلیف متوجه او نشود وارد عرصه نمی شود.  حال شما این روحیه را با برخی دیگر از نامزدها مقایسه کنید که برای رسیدن به پست سر و دست می شکند. در روایت داریم که ملعون من ترأس هر کس در صدد این باشد که خود را به پستی برساند (یعنی حب جاه داشته باشد) مورد لعنت است.

برای رهبر عزیزمان آرزوی طول عمر و سلامتی

و برای جبهه پایدرای و مخصوصا حضرت علامه مصباح یزدی آرزوی سلامتی

و برای دکتر لنکرانی آرزوی موفقیت می کنیم

یا علی






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ