سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 9
کل بازدید : 45578
کل یادداشتها ها : 51
خبر مایه


حضرت علامه مصباح یزدی در جلسه معرفی نامزد اصلح جبهه پایداری نکاتی فرمودند که برای همه جناح ها و افراد می تواند درس آموز باشد؛ درس تقوا و بزرگواری:

1. علی رغم انتظار برخی که شاید حضرت علامه در این جلسه به تعریف و تمجید دکتر لنکرانی بپردازد می فرمایند اگر ایشان خود را اصلح نداد و دیگری را اصلح بداند با آمدنش خیانت کرده است.

2. با معرفی جبهه پایداری تکلیف شناسایی اصلح از عهده دیگران ساقط نمی شود مگر اینکه از گفتمان جبهه به اطمینان برسند و اگر نرسند شرعا حق ندارند به این نامزد رأی دهند و باید بروند و تحقیق کنند و اصلح را پیدا کنند و به آن رأی دهند.

 3. این معرفی توهینی به دیگر نامزدها نیست آنها صالح و چه بسا برای پستی دیگر اصلح باشند.

4. توسل برای موفقیت اصلح را یادمان نرود.

آیا حضرت علامه در طرفداری از یک جریان سیاسی سخن می گویند یا در جلسه ای اخلاق؟ مردم را به خود دعوت می کنند یا به خدا؟ آری از کسی که به تعبیر امام خامنه ای عزیز عقبه تئوریک نظام است و خلا متفکرانی مانند علامه طباطبائی و شهید مطهری را پر کرده و عالم با صفا و بصیر است انتظاری جز این گونه سخن گفتن نمی رود. درست است که بحث بحث سیاسی است اما سیاستی که عین دیانت است و از روی تکلیف مداری و رضای خدا به آن وارد شده است.

اگر در دوران ننگین اصلاحات حضرت علامه مصباح را تئوریسین خشونت نمی نامیدند و می گذاشتند سخنان حکیمانه او در جامعه نهادینه شود هیچ گاه فتنه 88 رخ نمی داد.

لعنت و نفرین خدا بر طراحان خارجی و مجریان داخلی فتنه 88. و اف بر کسانی که همچنان به ادبیات بی سلام و والسلام خود در نامه سرگشاده به رهبر عزیز ادامه می دهند و خود را طلبکار نظام دانسته و گستاخانه دم از در ستیز نبودن با اسرائیل می زنند.

اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ